خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/26 - 14:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بشیری:

وزارت بهداشت اعتبار لازم را برای تکمیل بیمارستان شریف آباد در نظر گیرد

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: برای ساخت بیمارستان شریف آباد تلاش هایی صورت پذیرفت و وزیر بهداشت و رئیس جمهور هم بازدیدی از این پروژه داشتند که آقای رئیس در همان جا دستورات لازم را به وزیر بهداشت دادند تا اعتبارات لازم برای تکمیل این بیمارستان در نظر گرفته شود و وزارت بهداشت باید این دستور رئیس جمهور را جدی تر دنبال کند.

فرهاد بشیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: در این سه سال اخیر با پیگیری های مستمری که انجام گرفت اقدامات مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت صورت پذیرفت و امیداوریم که در آینده نیز با حمایت های دولت تحولی در این حوزه انجام گیرد.



وی افزود: برای ساخت بیمارستان شریف آباد تلاش هایی صورت پذیرفت و وزیر بهداشت و رئیس جمهور هم بازدیدی از این پروژه داشتند که آقای رئیس در همان جا دستورات لازم را به وزیر بهداشت دادند تا اعتبارات لازم برای تکمیل این بیمارستان در نظر گرفته شود و وزارت بهداشت باید این دستور رئیس جمهور را جدی تر دنبال کند.



این نماینده مردم در مجلس گفت: در حال حاضر بیمارستان 130 تختخوابی المهدی که بخش خصوصی آن را پیگیری کرده است در حال احداث بوده و ما نیز رایزنی هایی با دانشگاه شهید بهشتی و وزارت بهداشت داشتیم تا حمایت های لازم را از این پروژه داشته باشند.



نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: با تلاش هایی که صورت گرفت بخش دیالیز بیمارستان پاکدشت راه اندازی شد و همچنین چند دستگاه پزشکی هم برای مراکز درمانی اخذ گردید و همچنین کلینیک بیمارستان شهدای پاکدشت هم به بهره برداری رسید و در حال حاضر پزشکان در این مرکز مشغول به طبابت هستند./



پایان پیام

  • کد خبر : 374755
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار